fredag 8. april 2011

Innerdører, dørhåndtak og ny kjøkkenstatus

I går fikk vi endelig henta innerdørene vi hadde bestilt på Obs Bygg.  Heltre speildører.  Så lyse og lekre og kjempefine!  Og så lukter det så innmari godt av ferskt treverk!  Det er nesten så jeg vurderer å la dem forbli ubehandla ei stund.  Med tid og stunder blir de uansett hvite, og akkurat når vi maler dem, det vet jeg ikke enda. 

Sondre dører fra Diplomat.

Etter litt om og men og leiting og spekulering, falt vi for disse dørhåndtakene.  Plukka fra hylla på Obs Bygg.  Enkelt og greit og slett ikke dumt tror jeg.  Det er uendelig mange sjøstøgge dørhåndtak å velge blant, så vi sleit litt, men vi satser altså på at dette blir bra. 


"Krom" og hvit hardplast. 

Status på kjøkkenet i dag.  Det går litt trått, for jeg forsøker å pakke ned heimen som best jeg klarer innimellom fryktelig laber høygravidform og gubben har hatt ei travel jobb-uke.  Men i dag er skrogene skrudd fast til veggen, og gubben mora seg med å legge på benkeplata for å se hvordan det blir.  Og sånt liker jeg.  :)

Nå er det snart natt i heimen.  Den 7. siste i gammelhuset og oppladning til ei arbeidshelg fra h******...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...